Monday, 1 February 2010

love is all you need


heya guys, i found this rather cute poem today, i wanted to share it with you! (:
love is real, real is love
love is feeling, feeling love.
love is wanted to be loved
love is touch, touch is love
love is reaching, reaching love.
love is asking to be loved
love is you
you and me
love is knowing,
we can be.
love is free, free is love
love is living, living love.
love is needing to be loved.
its from John Lennon, i really like it! apart from that, today was a rather boring casual monday, nothing interesting really happend. but that can be fun sometimes too, right?!

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wow daar ging iets mis, rewind:

    nothing interesting happend?!
    what about mijn scary story en de lovely interrupting (wow engels en nederlands door elkaar dude)

    ReplyDelete
  3. OMG
    dat gedichtje is zo zo zo zoozozoozozozozozooz leuk :D:D:D:D
    *ik steel 'm van je* hihihi
    nee, ik gebruik hem niet voor mijn eigen blog, ik schrijf hem in mijn agenda 8D
    ok, hey willie, alles goed? :)

    xx

    ReplyDelete
  4. ja met mij gaat het ooooook good.
    ik ben alleen kapot chagarijnig van al die kut sneeuw en de shuttleruntest.
    maarjaa.
    wist je dat here comes the sun van de beatles was? :O
    ik helemaal niet
    maar omg
    zo lief
    http://www.youtube.com/watch?v=OZtQh5EIgWQ

    ik hoorde dat je ook skins kijkt? of las ik dat scheel?
    ha! ik hou ook van skins :)

    ReplyDelete

write me a letter, or drop me a line.